keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Just a Dream

Moiks, hiihtoloma on alkanut jes! Nyt oon päässy jo vauhtiin. Selittelenpäs nyt mitä on tapahtunut:
PERJANTAI:
Okei, eli perjantaina oli yönuokkari ja siel oli Roosa, Veera, Sahed ja Allu. Tai siis noi oli mun tuntemia. Sit siellä oli myös kaks ysii meijjä koulusta. Ja sit tietty ohjaajat. Oli tosi kivaa!♥
LAUANTAI:
Lauantaina lähdin sit iskälle kajaaniin heit nuokkarin jälk. Roosan ja Miukku-Liisan kanssa joka on siis roosan läskikissa (; heh. Mut joo sit ku olin iskällä joskus 15 aikaan niin menin sit melkein heti tuonne mun kaverin Päivin luokse joka on muuttanu just omaan kotiin niin menin sit sinne hengaa. Siinähän se ilta sit meniki ku siel olin.
SUNNUNTAI:
Jep, sunnuntaina menin sit Katintallille jossa mun kaverin vuokraheppa on, niin menin sit kuvailemaan sitä.
Meni tosi kivasti ja käytiin maastossa vähän rallii vetämässä ja sit hiekkamontuilla(jotka on kyllä nyt lumimontut).
MAANANTAI:
Maanantaina menin kaupungille pihlan kanssa.
H&M:ltä mukaan lähti musta trikoohame 4,95 ja sitten sellainen pinkkipunanen toppi 4,95 sekin.
Seppälästä persikan värinen huivi 7,95 ja sitten lapaset 2e ja sellanen kiva rannekoru 1e.
Suomalaisesta 3 mustekynää 9e ja sitten lyijyä.
Citymarketista meikkivoide sivellin 8,90.
TIISTAI:
Tiistaina menin Päiville joskus öö.. puol 2 aikaan ja siitä sitten lähettiiin kiertelee kirppareita. Itelle ei löytyny mittään mutta päivi osti vanhan vinyylilevyn josta sitten väsäsi kellon. Tuli tosi COOL. 8D
Sitte menin sinne yöksi ja tehtiin hedelmärahkaa ja katottiin leffa Roskisprinssi(nakki)
KESKIVIIKKO:
Keskiviikkona eli tännään oon ollu vaan kotona ja tottakai, tulin Ouluun takas tai siis niin mun iskä asuu Kajaanissa. Ei mittään erikoista oo nyt tännään tapahtunut. Oona on täällä lapsenvahtina, JES! Mut huomenna ois sit tarkotus mennä Räpsy ratsastaa (::::

-O&K-

Sofia ja Sanna<3

Sofia


Run!

r.Scatman "Räpsy"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti