sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Ängriii!

Anteeksi en ole hirveesti tänne nyt TAASKAAN kirjoitellu mut so. Nonni eli olin tän viikonlopun Kajaanissa iskällä ja aloin sit lauantaina Lottaa, Heidiä ja Karoa-oli ihan parasta!<3 :) sit kävin tosiaan viikko sitten vuokraamassa sitä Pihlaa ja poni oli mainio! Vähän oli säikky sen ekan tunnin (menin 2h) mut sit toisella tunnilla oli todella mukava ja rentoutunut. Pihlasta laitan sit tähän kuva niin teki jotka ette tiiä ponia niin näkkeee sen (:: 
Jep, Kingiä oon käyny hoitelemassa ja mies on ollut oikein mukava mutta torstaisin kingiä en enää hoida.
Mä oon nauranu koko viikonlopun tälle :D. Katokkaa kohta 0:11 siinä ku se röllillä on jalat siel niskan päällä ja se sanoo BULIMULIJALLI ÖLÖLÖÖÖ. :DDD nauran tolle aina!!! Ja sit ostin Angry Birds limukkaa ja se on hyvää (= 

-Oona & Kingi 

Pihla♥

Ängrii =D 

Karo ja Mä :_D hehkeet!♥

EYE

Roosa ja mä junassa perjantana♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti