keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Heiiijj!

Elikkäs tää on nyt mun eka kerta kun kirjotan joten mistähä alottasin...ööääno kerron nyt vaikka ittestäni ja blogista. Oon Oona ja oon 13 vuotta ja oulust. Harrastan ratsastusta ja käyn ponipihalla :) Oon Terva-Toppilan yläasteella. Mulla on paljon kavereit ja joo ... :D Hoijjan Kingiä. Se on puoliverinen ja se on 11 vuotta ja noin 160 korkee. Kingi on ihana ja kiltti hoitaa ja ratsastaessa voi heittää persettä ;D Ja sit hoijjan myös Flipperii Jennin kaa ja flipperi on puoliverine kans ja jotain alle 160 korkee. Flipperist ei tuu videoit mun youtube kanavalle (xXOonaXx1) vaan ne tulle minun ja Jennin kanavalle eli Jennoohh. Videoit Jennoohhille saa oottaa ku kone ei ota kuvii nyt :( Mut jjoo eli mä yritän kirjotella blogiin paljon mut jos ei tuu lukioit niin sit varmaan poistan koko blogin tai jtn mut ruetkaaha ahkerasti lukemaan! Eli kirjottelen tänne blogiin mun kavereista ja Kingist ja varmaan myös flipperist ja ponilan kuulumisist mut siit varmaan aika harvoin :) Okeij ja kuvii yritän lisäillä mut katotaan ny :) Hope you guys Enjoy!
- Oona 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti